Чу ли, че като пазаруваш в Lidl до 25 юни 2017 г. ще помогнеш за реализацията на социално значими проекти в цяла България. При това без да плащаш допълнително.

Ти и Lidl за по-добър живот

Една от най-харесваните търговски вериги в България стартира инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“. Нейната цел е да подкрепи социално значими проекти в цялата страна и да допринесе за по-пълноценния и по-качествен живот на хората от различните региони. Това ще стане като в периода от 1 май до 25 юни Lidl България ще отделя по 3 ст. от всеки касов бон. Събраните средства ще се използват за финансирането на обществено значими проекти в цялата страна.

Какви проекти ще се финансират?

Компанията ще насочи подкрепата си приоритетно към проекти, свързани с образователни инициативи, опазване на околната среда, култура и историческо наследство, както и здравословен начин на живот. В периода 3 май – 25 юни 2017 г. по програмата могат да кандидатстват организации с нестопанска цел - сдружения, фондации, читалища, училищни настоятелства и други организации с нестопанска цел. Кандидатстването става през официалния сайт на инициативата – http://digitalsbg.com/ti/.

Техните проекти ще бъдат оценени от експертно жури и служители на Lidl България и одобрените за финансиране, ще получат грант в размер до 10 000 лева за реализация на идеите. Оценяването ще стане в периода 25 юни – 25 септември, а одобрените ще бъдат официално обявени на 02 октомври 2017 г.

„Ти и Lidl за по-добър живот е подкрепена от…

Партньори на програмата са Български дарителски форум и фондация „Работилница за граждански инициативи“. Водещата на шоуто "Аз обичам България" Евелина Павлова пък е първата известна личност, която прие поканата да бъде посланик на програмата и се ангажира с каузата „за по-добър живот“.

„Тази инициатива е естествено продължение на ангажимента, който ние, Lidl България поехме – с всичко, което правим, да помагаме на хората да водят по-пълноценен начин на живот. Като отговорна компания, нашият стремеж е не само да предлагаме добро качество на добра цена, но заедно с нашите клиенти да реализираме добри идеи, които биха променили живота на всички нас към по-добро“, заяви Главният изпълнителен директор на Lidl България Милена Драгийска. Тя допълни още, че от нашите клиенти не се очаква нищо по-различно от това, което винаги са правили, а именно – да пазаруват в Lidl. Защото с всяка покупка те вече помагат.“

Вижте още

Искаш ли да се абонираш…

безплатно за:

  • 6 приятни текстчета седмично
    (рецепта, диета, съвет или промоция)
  • с 1 мейл в петък,

за да си ги четеш на спокойствие през уикенда.