Информираният избор е пътят към здравословното хранене

Чудиш се как да накараш дребните да ядат зелени неща, а те упорито отказват да консумират каквото и да е в тази разцветка? Или пък си на диета, но ти се хапва сандвич? Не се притеснявай, идваме с идеалното предложение. В този сандвич има толкова много полезни зелени неща между разтопен кашкавал, че никой няма да се откаже да го хапне. Ако пък кашкавалът не влиза в диетата ти, то можеш да ползваш веган алтернативата му за постигане на същия ефект.

Ето и рецептата!

Продукти:

  • Песто (можеш да намериш домашната ни рецепта за Дженовезе тук)
  • Пълнозърнест хляб или хляб с лимец
  • ½ узряло авокадо
  • ½ чаша пресен спанак
  • Кашкавал по избор ( авторът препоръчва веган кашкавал с вкус на чедър)

Тук вече се досещаш какво ще се случи: отрежи две стабилни филии от хляба и ги намажи с песто. На едната филийка сложи кашкавала, нарязаното на филийки авокадо и спанака. Сложи другата филийка отгоре и натисни леко. Запечи на плоча, в панини грил или пък на тиган (най-добре с малко кокосово масло). След като разтопиш кашкавала, разрежи сандвича на две и … да ти е вкусно!

А помниш ли как скрихме зеленчуци в торта? Не? Виж рецептата за страхотната ни морковена торта тук. Ако пък търсиш идея за някоя друга закуска с нещо свежо и зелено, предлагаме ти да опиташ нашата фритата, която е като омлет (но не съвсем).

Вижте още

Искаш ли да се абонираш…

безплатно за:

  • 6 приятни текстчета седмично
    (рецепта, диета, съвет или промоция)
  • с 1 мейл в петък,

за да си ги четеш на спокойствие през уикенда.

Теми