С подкрепата на

Информираният избор е пътят към здравословното хранене

Отслабването започва от... сутринта. За сваляне на килограми, навиците ти веднага след събуждането са точно толкова важни, колкото и здравословното и балансирано хранене. И затова ти приготвихме кратък списък с някои от задължителните за „фиданките“ действия и бездействия.

Пий вода

Ако още с отварянето на очите изпиеш чаша вода, ще събудиш метаболизма си и така ще гориш мазнини на по-висока скорост. Да не говорим, че ако започнеш деня с вода ще възстановиш загубите от нощта и така ще рехидратираш тялото си. А според проучване на университета в Юта, добре хидратираните хора изгарят с 2% повече мазнини.

Хапвай протеини за закуска

Здравословна закуска, която съчетава протеини и въглехидрати ще ти даде нужния прилив на енергия за пълноценен ден, а и ще те засити достатъчно, за да не се изкушаваш от вафличката във вендинг машината. Затова смело се мятай на яйцата и пълнозърнестия хляб като не забравиш да хапнеш и плод за десерт.

Наслади се на слънцето

Учените отдавна са установили положителното влияние на UV лъчите върху метаболизма и отслабването. Затова сутрин отвори завесите, за да влезе светлина и прозорците за свеж въздух. Добра идея е и да изпиеш чая или кафето си на терасата. А най-хубаво е, ако успееш да се надигнеш от леглото по-рано и да си направиш 15-20 минутна разходка в близкия парк. Ако имаш куче, просто започни да го разхождаш по изгрев.

Не посягай към смартфона

Да, и ние сме от тези, които с отварянето на очите проверяват пощата, социалните мрежи и последните новини. Това не помага на отслабването. Вместо да се вторачваш в телефона и да стресираш психиката си с предстоящи задачи се протегни хубаво в леглото, което е вид стречинг и се зареди с приятни мисли. А знаем, че който мисли позитивно, изглежда по-добре. И не забравяй, че ще имаш цял ден на разположение да си проверяваш пощата и да отговаряш на мейли.

Тренирай сутрин

Да, повечето от нас тренират вечер след работа, но за да постигнеш страхотни резултати в отслабването, ти предлагаме да обърнеш режима и да ходиш в залата сутрин. Според британско проучване, със сутрешните тренировки се горят 20% повече калории. Освен това хората, които ходят на фитнес рано-рано спят по-добре от тези които го правят вечер. И още нещо – сутрешната тренировка е по-пълноценна, защото умът ти не е натоварен със служебните задачи и мисли от деня.

Това бяха пет сутрешни навика, които ще ти помогнат да изглеждаш по-добре. Ще се радваме да споделиш и твоите, а междувременно можеш да се абонираш за „Знам да ям“.

Вижте още

Искаш ли да се абонираш…

безплатно за:

  • 6 приятни текстчета седмично
    (рецепта, диета, съвет или промоция)
  • с 1 мейл в петък,

за да си ги четеш на спокойствие през уикенда.

Теми