Информираният избор е пътят към здравословното хранене

Kaufland стартира голям проект за промяна на своите хипермаркети, така че да са по-удобни за хората. Това означава, че ще има повече място и клиентите по-лесно ще намират търсените продукти. С нова визия ще е и вестникът на компанията. Тези промени са в резултат на проучвания на желанията на хората и на пазара.

Какво се променя в магазините?

С реализацията на проекта Kaufland се стреми да направи пазаруването още по-лесно и приятно. Затова ще бъдат въведени специални графични елементи, пиктограми, които да улеснят ориентацията на клиентите в магазините. Ще бъде намалена и височината на рафтовете и така всеки ще може да достига до желания продукт. Веригата предвижда и специални сектори за отстъпки. А за още по-лесно преминаване ще бъдат премахнати щандовете със стоки от средния коридор.

Тези промените вече бяха въведени в три хипермаркета на Kaufland - два в София и един в Стара Загора. До края на годината се очаква това ще се случи в още 6 филиала на веригата във Варна, София, Враца и Пловдив.

Нова, по-удобна брошура

От началото на юли брошурата на Kaufland е с променена визия. Тя е с по-малък размер и вече се печата върху гланцирана рециклирана хартия. Така близо 1 800 000 домакинства по-удобно да се запознаят с актуалните промоции на веригата.

„С тираж от близо 1,8 млн. бройки можем да кажем, че променяме най-големия вестник у нас. Силата ни е в качеството и свежестта на продуктите и ще продължим да залагаме сериозно на специални предложения в тази сфера. Това, което запазваме непроменено, са изгодните ни цени“, коментира Димитър Спасов, Председател на Управителния съвет на Kaufland България. „Нашата марка се базира на четири основни ценности – качество, цена, улеснение и разнообразие. Всички тях клиентите ни могат да усетят в новата ни брошура, а постепенно те ще се засилват все повече и в хипермаркетите ни“, допълни той.

Вижте още

Искаш ли да се абонираш…

безплатно за:

  • 6 приятни текстчета седмично
    (рецепта, диета, съвет или промоция)
  • с 1 мейл в петък,

за да си ги четеш на спокойствие през уикенда.

Теми