Информираният избор е пътят към здравословното хранене

МЕТРО вече предлага разнообразен асортимент от над 1 500 хранителни и нехранителни 100% биосертифицирани продукта - храни и напитки, препарати, козметика и стоки за дома чрез специално обособени биосектори в своите 11 магазина в България.

Асортиментът на компанията може да задоволи вкуса и очакванията на всички клиенти, за които предпочитанието на биопродуктите се превръща от модерна тенденция в устойчив начин на живот.

Пълната продуктова гама на МЕТРО включва  плодове и зеленчуци, месо и месни изделия, риба, млечни изделия, десерти и шоколади, брашно, варива и паста, олио и масла, зърнени закуски, снакс и ядки, бисквити и барове, чай и кафе, безалкохолни напитки, пиво, вино, козметика, грижа за детето, перилни и почистващи препарати, стоки за дома. Сред интересните предложения, впечатления правят биоразградимите продукти, боите за коса, продукти за домашни любимци.

Продуктите са изцяло екологични, без изкуствени съставки и химикали, произведени събразно изискванията за прозрачност и проследимост, а опаковките им са от рециклируеми материали. Биопродуктите са придружени с пълната необходима информация за произход и качество, за да могат клиентите да направят информиран избор - факт, който отличава биосекторите на МЕТРО от конкуренцията.

МЕТРО България е първата компания в METRO Group, която обособява и изнася своя биоасортимент в самостоятелен отдел. Цялата продуктова гама е разположена в отделен биосектор - специална зона в търговските обекти на компанията, осигуряваща лесно и приятно пазаруване, в атрактивна среда и с помощта на специално обучен екип консултанти.

В по-големите магазини БИО отделите на компанията заемат площ от 125 квадратни метра. Новоназначените служители, които ще обслужват БИО отделите в 11-те магазина в страната са 32 души.

С новите си биосектори  МЕТРО отговаря на засиленото търсене сред българските потребители на безопасни и висококачествени екологични и органични продукти и налагащата се идея за здравословен живот, в хармония с природата и загриженост за околната среда.

Намеренията на компанията са да посрещне предпочитанията на хора с интерес към био веган храните, био безглутеновите, както и с пробеми с високия холестерол и други, ориентирани към здравословния начин на живот.

МЕТРО си поставя за цел да направи биоасортимента по-достъпен в ценово отношение за българските клиенти. Компанията ще предложи над 100 артикула от собствената марка Fine Life Bio, която ще бъде много добре ценово позиционирана.

Разбира се, клиентите ще могат да разчитат и на екслузивен внос на световни марки от Италия, Германия и целия свят. Наред с най-добрите земеделски биопродукти, доставени от водещи български производители, любителите на биото ще могат да пазаруват и био вина от най-популярните български  и чуждестранни изби, както и сред подбран асортимент от био пиво.

Със старта на своите биосектори МЕТРО затвърждава позицията си на компания иноватор, която непрекъснато налага нови тенденции в модерната търговия още със стъпването си на българския пазар през 1999 г.

Вижте още

Искаш ли да се абонираш…

безплатно за:

  • 6 приятни текстчета седмично
    (рецепта, диета, съвет или промоция)
  • с 1 мейл в петък,

за да си ги четеш на спокойствие през уикенда.

Теми