Информираният избор е пътят към здравословното хранене

Известна максима гласи, че потребителите гласуват всеки ден. Когато отиват в даден магазин, те показват доверие към търговеца. Посягайки към продукт на щанда, дават знак, че са доволни от производителя. И така някои печелят и се развиват, а други отпадат от надпреварата. Днес ще ви разкажем за търговец, спечелил сърцата на хората през последните 16 години – BILLA.

Първата верига модерни супермаркети

Немската верига е първият представител на модерната търговия, който развива в България мрежа от супермаркети. Първият е открит през 2000 година в София. Днес магазините с познатите жълти букви са вече 108 в 36 града. От тях 40 са в София, 8 – във Варна, по 6 има в Стара Загора и Бургас, 5 – в Пловдив и така нататък.

Компанията е и сред големите инвеститори и работодатели в България. От стъпването си в страната до момента са инвестирани над 540 милиона лева. Това не са само средства за изграждане на магазини. Тук влизат и разходите за логистичната база на компанията в село Столник и подкрепата на социални каузи, за някои от които вече сме ви разказвали. В BILLA България работят и над 4300 души, които са лицето на компанията пред хилядите клиенти, пазаруващи ежедневно от нейните магазини.

Каква е оценката на клиентите?

Както казахме, най-добрата оценка за един магазин я дават клиентите. И ето какво показва техният „вот“. Според независимо проучване от швейцарската организация Icertias, българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети“, „Отдел за прясно месо във верига супермаркети“, „Програма за лоялност“. В единствената потребителска класация у нас, „Любимите марки 2016“, хората посочват BILLA като любимата си търговска верига за пазаруване.

Защо BILLA е любимата верига на хората?

Отговорът е в ежедневното следване на принципа, че всеки заслужава качествени продукти на достъпни цени. Затова плодовете и зеленчуците на BILLA са отгледани в над 150 градини в България с подкрепата на експерти на компанията. Храните в топлата витрина винаги са прясно сготвени, а хлябът е изпечен на всеки 30 минути от сертифицирани пекари. Освен това повечето от магазините разполагат със собствена транжорна за свежо месо.

Не на последно място, BILLA развива и различни програми, с които пазаруването е още по-изгодно. Сред тях са „Супер цена“ – любими продукти на супер цена всяка седмица с минимум 15% отстъпка; „Седмична Акция“ с над 130 артикула на промоционални цени; „Билла Кард Акция“ с над 600 артикула всеки месец на промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти и „Гранде Оферта“ – 25% намаление на група продукти всеки петък и събота с Билла Кард.

В допълнение, BILLA гарантира на своите клиенти бързо обслужване на каса, наличие на стоки в промоция, свежест на предлаганите стоки, както и замяна без възражения, в случай че даден клиент не е доволен от качеството на закупена стока. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания асортимент и удобната локация на магазините превръща BILLA в атрактивния магазин, в който всеки клиент намира бързо и лесно каквото търси.

Какво предстои?

Според изпълнителния директор на BILLA България Бойко Сачански, целта пред компанията е да достигне 150 магазина през следващите 3 – 4 години. В интервю за „Знам да ям“ той заяви, че: „Приоритетите на BILLA са свързани с постоянното подобряване на качеството на стоките, които предлагаме, и разбира се обръщането на специално внимание върху свежите продукти, в това число плодове и зеленчуци, хляб, месо, пресни ястия и т.н. Ще продължим да работим активно и върху обогатяването на асортимента и на нашите собствени марки.“

Вижте още

Искаш ли да се абонираш…

безплатно за:

  • 6 приятни текстчета седмично
    (рецепта, диета, съвет или промоция)
  • с 1 мейл в петък,

за да си ги четеш на спокойствие през уикенда.

Теми