Информираният избор е пътят към здравословното хранене

Инициативите за корпоративна социална отговорност на Billa България бяха определени като най-значими в страната за 2016 г. Това стана на връчването на годишните награди на b2b Media.

Над 65 000 лева за паметника на връх Шипка

Една от кампаниите, с които Billa България спечели журито беше „Ние обичаме България“, чиято цел е събиране на средства за реставрацията на един от родните символи – паметника на връх Шипка. Общо дарената сума беше в размер на 66 403,15 лв. Тя беше събрана с две отделни инициативи. Първата беше от приходите от благотворителния концерт „Звезди пеят за България“, който се проведе на 31 май в зала „Арена Армеец“. Втората част от дарението бе събрана от продажбата на брандирани тениски с едни от най-емблематичните български туристически обекти, както и 1% от продажбите на всички сертифицирани по БДС български млечни храни в магазините на веригата в периода 02.06 – 29.06.2016 г.

Кампанията „Ние обичаме България“ ще се провежда всяка година и ще подкрепя различни туристически обекти, нуждаещи се от поддръжка и защита. Подкрепените обекти ще се определят от съвет, в който влизат представители на Billa България и на Министерство на културата.

Помощ за хората със зрителни увреждания

Billa България продължи и партньорството си със Съюза на слепите в България (ССБ). В рамките на това сътрудничество във всеки магазин на веригата в страната се прилага политика за асистирано пазаруване на клиенти с увредено зрение. За тази цел служителите на Billa преминават специално обучение, разработено съвместно със ССБ.

Освен това компанията дари и 5 000 лева за закупуване на помощни технически средства за незрящи хора в тежко финансово състояние. До момента този проект е помогнал на близо 200 души.

Над 25 000 лева за инвитро процедури

В края на март 2016 г. Billa България и Фондация „Искам бебе“ стартираха съвместна кампания за подпомагане на семейства с репродуктивни проблеми, наречена „За повече деца в България“. До момента са събрани над 25 000 лв.

Средствата за кампанията се набират чрез продажба на картички с артистични композиции на детския фотограф Калина Арсова. Те се разпространяват в магазините на Billa България и струват 1.99 лв. Със събраната сума ще бъдат подпомогнати 6 двойки с репродуктивни проблеми, които са се обърнали за помощ към Фондация „Искам бебе“ в периода от 10 до 24 август 2016 г.

Във връзка с награда Бойко Сачански, управител на Billa България заяви: "Да приема тези отличия от името на BILLA България за мен е не само голяма привилегия, но и отговорност. Този успех е признание за всички мои колеги в компанията, за общите ни усилия да бъдем по-отговорни към всичко онова, което ще оставим на идните поколения".

Искаш ли да се абонираш…

безплатно за:

  • 6 приятни текстчета седмично
    (рецепта, диета, съвет или промоция)
  • с 1 мейл в петък,

за да си ги четеш на спокойствие през уикенда.

Теми