Информираният избор е пътят към здравословното хранене

Димитър Спасов е роден на 29 април 1969 г. в София. Завършил е УНСС, специализира в университета в Санкт Гален, Швейцария. Отговарял е за Централна и Източна Европа в “Хенкел”. Бил е генерален мениджър на “Билла България”. От 12 години ръководи Кауфланд България.

Уважаеми г-н Спасов, защо Кауфланд България подкрепя платформата „Знам да ям“?

Ние в Кауфланд подкрепяме тезата, че здравословното хранене е въпрос на информиран избор. Във времето на бързоразвиващите се технологии и безграничния достъп до информация е важно да съществува платформа, която да напътства и подпомага хората в усъвършенстването на хранителната им култура. Защото добрата храна е добър живот.

По какви други начини помагате на клиентите да се хранят здравословно?

Стремим се винаги да развиваме асортимента си, според търсенията и нуждите на клиентите. В нашите магазини може да бъде открит богат избор от различни здравословни продукти, био храни, био плодове и зеленчуци, продукти за хора с алергии или непоносимост към даден основен продукт.

Наскоро предложихте на пазара новата серия продукти от по-висок клас под собствена марка на Кауфланд EXQUISIT. Бихте ли ни разказали повече за тях?

За да задоволят и най-високите очаквания и изискан вкус, всички EXQUISIT продукти са внимателно подбрани от нашите кулинарни експерти от Франция, Италия, Швейцария, Белгия и Австрия. С въвеждането на новата ни собствена марка искаме да предложим на нашите клиенти малко лукс, който могат да внесат в ежедневието си.

Защо Кауфланд е „правилното място“ за клиентите и доставчиците на веригата?

За десетте години, през които Кауфланд е в България, имиджът ни на надежден търговец на дребно и добрите цени ни направиха лидер на пазара. Ние поставяме клиента на първо място, като подобряваме непрестанно както асортимента, така и обслужването.
На своите доставчици помагаме да повишат своята конкурентоспособност. Осигуряваме им достъп до огромен брой потребители. Освен това, промотираме продуктите пред клиентите чрез кампании, брошури и рекламни материали в магазина. Така българският производител продава повече, постъпленията му се увеличават и той разполага със средства да повиши своята конкурентоспособност.

Кауфланд е най-голямата верига по показателя оборот. Как се постига това на конкурентен пазар като българския?

Има два основни фактора за успеха ни – добрата концепция на нашата компания, приложена на българския пазар и много добрият и сплотен екип, който работи в Кауфланд от първия ден до сега.

Какво ново можем да очакваме от Кауфланд до края на 2016 г.?

Кауфланд България планира да продължи своята експанзия в страната. Преди броени дни открихме отново напълно обновения ни хипермаркет в столичния квартал Младост, който е с изключително различна и иновативна визия. Предстои откриването на нови, както и модернизирането на редица хипермаркети в цялата страна.

Искаш ли да се абонираш…

безплатно за:

  • 6 приятни текстчета седмично
    (рецепта, диета, съвет или промоция)
  • с 1 мейл в петък,

за да си ги четеш на спокойствие през уикенда.

Теми