Информираният избор е пътят към здравословното хранене

Това лято клиентите на Lidl в Европа за първи път опитаха типични за Балканите вкусове и аромати, събрани в специална селекция. „Балканската седмица“. Тя включва и 13 родни продукта като баница със сирене, апетитка, филе „Елена“, тиквеник, луканка, различни млечни продукти и други. Те достигнаха до хората в 18 държави, а ето как Европа прие родните храни.

Баницата и филе „Елена“ пожънаха огромен успех

Според г-жа Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Lidl България, баницата със сирене е била много харесан от европейците. Този продукт, произведен от българска фирма, в рамките на балканската седмица се е предлагал в Испания, Хърватска, Словения, Дания и Германия. Количеството, което е доставено, за да се покрие интересът на тези 5 държави само за 1 седмица се е равнявало на доставките,  които биха били необходими за търговската мрежа на Lidl България за цели 10 години.

Подобен успех е постигнало и любимото ни филе „Елена“. Само за една седмица доставеното за Ирландия, Белгия, Германия, Португалия, Словакия, Словения и Гърция количество съответства на обема, който се продава в България за 1 година.

Подкрепа за българските производители

Със старта на „Балканската седмица“ Lidl затвърди дългосрочната си политика в подкрепа на българските доставчици и ангажимента си за повишаване на тяхната конкурентоспособност както на българския, така и на чуждестранния пазар. Още със стъпването си на българския пазар през 2010 г. веригата работи интензивно с български производители като споделя с тях своето ноу-хау, съвместно се разработват нови продукти и допринася за повишаване обема и качеството на тяхната продукция. Така, благодарение на партньорството си с Lidl България, над  20 български фирми изнасят в редица европейски държави.

„Надяваме се, че западноевропейският потребител ще хареса продуктите, а „Балканската седмица“ ще се утвърди като традиционна за асортимента на Lidl, както са седмиците, посветени на регионални кухни като „Гръцка“ и „Френска“. Положителната оценка от страна на клиентите би довела до разширяване на продуктовата гама и обема на доставките.“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Вижте още

Искаш ли да се абонираш…

безплатно за:

  • 6 приятни текстчета седмично
    (рецепта, диета, съвет или промоция)
  • с 1 мейл в петък,

за да си ги четеш на спокойствие през уикенда.

Теми