Информираният избор е пътят към здравословното хранене

100-годишна семейна рецепта е сред претендентите в кампанията на Лидл България „Съхрани родния вкус“. До този момент над 1 000 участника от цялата страна са споделили своята автентична рецепта с надеждата тя да стане част от продуктовата линия „Родна стряха“ и да донесе на своя автор парична награда в размер на 10 000 лв.

Най-многобройни сред получените предложения са рецептите за лютеница и туршия, а като най- нестандарни се открояват предложения като джанканада (лимонада от джанки), конфитюр от люти чушки, сладко от пъпеш, както и уникални домашни рецепти за бабек, суджук и други.

Изключително важна роля в кампанията „Съхрани родния вкус“ има кулинарният тандем шеф Манчев и шеф Шишков. Те, заедно с екипа на Лидл България, трябва да селектират онези рецепти, които се отличават със своята история, носят автентичния български вкус и притежават търговски потенциал. Кулинарните предложения, които отговарят на тези три критерия, ще продължат в следващия етап на инициативата, където Манчев и Шишков ще имат тежката задача да дегустират избраните рецепти и да изберат онази, която ще намери своето място в магазините на веригата, под продуктовата линия „Родна стряха“.

Кампанията „Съхрани родния вкус“ стартира през септември тази година и има за цел да съхрани уникалните български рецепти и традиции. Тя е естествено продължение на дългосрочната политика на веригата в подкрепа на българските продукти, българските производители и родния вкус. В рамките на инициативата потребителите могат да споделят свои рецепти за традиционни български консервирани продукти или сурово-сушени деликатеси от месо.

До края на седмицата, 22 октомври, е крайният срок, до който всички желаещи могат да участват, като се регистрират на gotvi.lidl.bg или изпратят попълнен регистрационен формуляр по пощата или го пуснат в предназначените за целта кутии във всеки Lidl магазин.

Вижте още

Искаш ли да се абонираш…

безплатно за:

  • 6 приятни текстчета седмично
    (рецепта, диета, съвет или промоция)
  • с 1 мейл в петък,

за да си ги четеш на спокойствие през уикенда.

Теми